Subject: Kutse kohtumisele- Liiklusmüra
From: "Liis Korp" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>,Munitsipaalpolitsei Amet, üldmeil <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "TTA" <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Apr 2025 12:46:49 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kutsume teid kohtumisele 24.04.2025 kell 10:30-12:00 Tallinna Keskkonna-
ja Kommunaalametisse (Harju tn 13).

Kogusime linnaelanike tagasisidet mürahäiringute kohta Tallinna
keskkonnamüra vähendamise tegevuskava avalikustamise käigus. Tagasisidest
selgus, et väga suur osa vastanutest tõi suure probleemina välja
mürahäiringud, mida tekitavad mootorratturid ja autojuhid, kes kasutavad
linnatänavaid motoringradadena. Vali kiirendamine, modifitseeritud
summutid ja kiiruse ületamine viitavad kõik liiklusnõuete rikkumisele.

Kohtumise eesmärgiks on kaardistada, kuidas iga asutus selle probleemiga
kokku puutub ja mis on olnud takistused, leppida kokku, kuidas võiks
toimuda koostöö asutuste vahel ning leida üheskoos toimiv lahendus
probleemile.

Kohtumisele on kutsutud Kliimaministeeriumi, Politsei- ja Piirivalveameti,
Transpordiameti, Tallinna Munitsipaalpolitsei Ameti, Terviseameti ja
Tallinna Transpordiameti esindajad.

Palun andke hiljemalt 17.04 teada, kes teie asutusest saab osaleda.

Lugupidamisega

Liis Korp

välisõhu ja keskkonnamüra  spetsialist

keskkonnahoiu osakond

Harju tn 13, 10130 Tallinn

+372 5190 9128